2025’in ilk çeyreğinde, yiyecek ve içecek sektörü, artan maliyetler ve adisyon sistemi zorunluluğu gibi zorluklarla karşı karşıya kaldı. Bu dönemde işletmelerin en büyük hedefi, dijital dönüşüm ve verimlilik sağlamak oldu.

Bu dönemde, artan maliyetler ve yasal düzenlemelere uyum, restoranlar için önemli bir gündem maddesi haline geldi. TÜİK verilerine göre, saatlik işgücü maliyeti %8,5 ve saatlik kazanç endeksi %8,8 oranında artış gösterdi. Ayrıca, 2025 itibarıyla restoranlar için adisyon sistemi kullanma zorunluluğu da sektöre yeni uyum ve ek maliyet gereksinimleri getirdi.

Sektördeki bu zorluklara çözüm sunmayı hedefleyen NarPOS, bir önceki yılın aynı dönemine göre %240 büyüme kaydederek işletmelerin bu zorlu dönemde verimliliklerini artırmalarına yardımcı olduğunu açıkladı. 2025 yılının ilk çeyreğinde 246 yeni işletmenin, NarPOS altyapısını kullanmaya başladığını açıklayan yöneticiler, 4 ayda 410 adet Pavo cihazı kurulumu gerçekleştiridiklerini ve işlem hacmi açısından 161 milyon TL (NÖS) ve 23 milyon TL (ücretli) işlem hacmi yönetildiğini ifade ettiler.

NarPOS Kurucu Ortağı ve CEO’su İlyas Akça, NarPOS’un 2025 yılı sonuna kadar %160 büyüme hedefiyle, toplamda 2000 noktada ödeme altyapısı hizmeti sağlamayı planladığını, şirketin İstanbul’daki büyümesini sürdürürken, İzmir, Antalya ve Ankara gibi şehirlerde de yeni ekipler oluşturarak yayılımının hızlandırılmasının amaçlandığını açıkladı.