Chery, Yenilikçi Mobil Uygulaması ile Satış Sonrası Hizmetlerde Yeni Bir Dönem Başlatıyor!

Chery, Yenilikçi Mobil Uygulaması ile Satış Sonrası Hizmetlerde Yeni Bir Dönem Başlatıyor!

Chery, Yenilikçi Mobil Uygulaması ile Satış Sonrası Hizmetlerde Yeni Bir Dönem Başlatıyor!

KAYNAK: Teknolojioku

Bu kapsamda Chery Türkiye, satış sonrası hizmet
kalitesini daha da iyileştirmek ve Türkiye pazarındaki araç
kullanıcılarının ihtiyaçlarını karşılamak için tamamen yeni satış
sonrası hizmetler mobil uygulaması Chery-TUR uygulamasını sunuyor.
Chery uygulamasının resmi lansmanı, Chery için satış sonrası hizmet
stratejisinde önemli bir kilometre taşını işaret ediyor. Bu
platform, satış sonrası hizmetleri daha akıllı, dijital ve
kullanışlı hale getirerek hizmet kalitesini ve müşteri deneyimini
artırıyor. Çevrimiçi rezervasyon ve yol yardımından geri bildirim
gönderme ve parça satın almaya kadar uygulama, Chery kullanıcıları
için kapsamlı bir tek noktadan hizmet sunuyor. Chery uygulaması,
“Chery Aile Bakımı” felsefesi rehberliğinde her Chery kullanıcısı
için vazgeçilmez bir yol arkadaşı olmaya ve yolculuk boyunca onlara
destek olmaya hazırlanıyor. Chery uygulaması yakında resmi olarak
pazara sunulacak ve kullanıcılara benzeri görülmemiş bir satış
sonrası hizmet deneyimi sunacak.

Çin’in önde gelen otomotiv markalarından biri olan Chery, araç
kullanım deneyimini geliştirmek için daha akıllı ve daha konforlu
hizmetler sunmak adına mobil internet teknolojisi ile satış sonrası
hizmetler modellerini yenilemeye devam ediyor. Bu kapsamda Chery
Türkiye, satış sonrası hizmet kalitesini daha da iyileştirmek ve
Türkiye pazarındaki araç kullanıcılarının ihtiyaçlarını karşılamak
için tamamen yeni satış sonrası hizmetler mobil uygulaması
“Chery-TUR” uygulamasını sunuyor. Bu kapsamlı satış sonrası
hizmetler platformu, Türkiye’deki her Chery kullanıcısına daha
fazla kolaylık ve verimlilik sağlayarak kusursuz bir servis
deneyimi sunmak üzere tasarlandı.

Chery uygulamasının resmi tanıtımı, marka için satış sonrası
hizmetlerin dijitalleşmesinde yeni bir dönemin başlangıcına işaret
ediyor. Bu da Chery’nin “önce kullanıcı” felsefesine olan
bağlılığını yansıtıyor. Chery uygulaması, bakım, onarım hizmeti
veya acil yol yardımı gerektiğinde nerede olursa olsun aracın en
iyi durumda kalmasını sağlamak üzere tek noktadan çözüm sunarak
endişesiz bir sürüş deneyimi sunuyor.

Konforlu bir deneyim için tek dokunuşla
rezervasyon

Chery uygulamasının temel işlevi, kullanıcıların araç bakım ve
onarım hizmetlerini kolayca planlamalarını sağlamak. Bu kapsamda
kullanıcılar, uygulama içerisinde araçlarına ait bilgileri kolayca
girebiliyor, uygun zaman ve lokasyonu seçebiliyor ve birkaç adımda
randevularını tamamlayabiliyor. Rutin bakım, arıza onarımı veya
periyodik olsun, Chery uygulaması profesyonel hizmet seçeneklerini
kullanıcının ihtiyacına uyarlayarak geleneksel telefon
rezervasyonlarının ve uzun bekleme sürelerinin zorluğunu ortadan
kaldırıyor.

Chery uygulaması aracılığıyla kullanıcılar, çalışma saatleri ve
konumlar da dahil olmak üzere yetkili servis bilgilerine kolayca
erişebiliyor ve en uygun servis merkezini kolayca seçebiliyor.
İster planlı bakım ister acil onarımlar olsun, Chery uygulaması
sorunsuz ve verimli bir araç servis deneyimi sağlıyor.

Talep üzerine yol yardım hizmeti ile her yolculuk
güvenli

Günlük hayatta beklenmeyen araç arızaları veya acil durumlar
meydana gelebiliyor. Chery uygulaması, araç kullanıcısının içinin
rahat olmasını sağlamak üzere acil yol yardım özelliği içeriyor.
Kullanıcının herhangi bir acil durumda, uygulamayı açması ve
Chery’nin profesyonel yol yardım ekibinden anında destek almak için
tek dokunuşla yol yardımı talep etmesi yeterli oluyor.

Chery’nin yol yardım hizmeti, patlak lastik, motor arızası ve
akü sorunları dışında acil durum araç çekme ve yakıt teslimatı gibi
hizmetleri de kapsıyor. Chery, kullanıcıların yardıma ihtiyaç
duyduğu anda uzman ekibi ile derhal müdahale ederek yardım etmesini
sağalamaya ve böylece kullanıcının seyahat deneyimini güvence
altına almaya kendini adamış durumda.

Akıllı geri bildirim ile sorunlara hızlı
çözüm

Temel hizmetlerin ötesinde, Chery uygulaması bir geri bildirim
ve şikâyet işlevlerini de içeriyor. Kullanıcılar, seyahatleri
esnasında herhangi bir sorunla karşılaştığında uygulama üzerinden
geri bildirim gönderebiliyor. İster teknik bir sorun ister satış
sonrası hizmetlerle ilgili öneriler olsun, kullanıcılar hızlı yanıt
ve etkin çözüm için doğrudan Chery ile iletişim kurabiliyor.

Uygulama ayrıca Chery Türkiye’nin müşteri hizmetleri ekibiyle
doğrudan iletişim kurarak kullanıcıların telefonla gerçek zamanlı
görüşmeler yapmalarını da sağlıyor. Chery, her sorunun profesyonel
ve etkili bir şekilde ele alınmasını sağlayarak genel müşteri
deneyimini daha da iyileştirmeye kendini adamış durumda.

Kullanıcılar Chery yetkili satıcılarını anında
bulabiliyor ve servislerle anında iletişime
geçebiliyor

Chery uygulaması, araç kullanıcılarının en yakın yetkili
satıcıyı hızlı bir şekilde bulması ve satış sonrası için destek
alabilmesi için, konum tabanlı bir bayi arama işlevi de içeriyor.
Kullanıcı şehre girerek anında en yakın Chery yetkili satış ve
servis noktasını bulabiliyor ve rezervasyon veya sorularına yanıt
almak için doğrudan uygulama üzerinden onlarla iletişime
geçebiliyor. İster seyahatte, isterse de evde olsun, Chery’nin
kapsamlı servis ağı her zaman kullanıcıların yardımına hazır.

Özel tekliflerle kapsamlı satış sonrası
bakım

Chery uygulaması, markanın müşterilerine olan bağlılığını her an
gösterebilmek adına, yedek parça ve bakım indirimleri gibi
periyodik satış sonrası promosyonlar sunarak kullanıcıların daha
fazla avantaj ve kolaylıktan yararlanmasını sağlayacak. Chery,
satış sonrası hizmetlerin sadece araç onarımlarıyla değil,
müşterilerle ilgilenmekle de ilgili olduğuna inanıyor. Chery,
düzenli tekliflerle kullanıcı deneyimini geliştirmeyi ve her Chery
kullanıcısı ile bağını güçlendirmeyi amaçlıyor.

Yedek parça mağazası ile daha fazla müşteri
güveni

Chery uygulaması, satış sonrası hizmet kalitesini daha da
artırmak üzere yakında bir yedek parça mağazası özelliği de
sunacak. Bu işlev, müşterilerin orijinal yedek parçalara ulaşmasını
ve satın almasını sağlayarak araç onarım ve bakımlarının en yüksek
standartları karşılamasını sağlayacak. Marka ayrıca parça tedarik
sürecini dijitalleştirerek hem daha kolay hem de daha şeffaf bir
süreç ile kullanıcıların Chery’nin satış sonrası hizmetler
sistemine olan güvenini artırmayı hedefliyor.

Chery, aile bakımı ile kullanıcıların her daim
yanında

Chery’nin satış sonrası hizmetler felsefelerinden biri olan
“Chery Aile Bakımı”, “Her Zaman Kullanıcının Yanında” konsepti
etrafında şekilleniyor. Chery, her kullanıcısına kapsamlı bakım ve
destek sağlamaya çalışıyor. Chery uygulamasının lansmanı bu
kararlılığın bir kanıtı. İster yolda isterse de evde olsun Chery,
uygulama aracılığıyla her zaman müşterisinin yanında olacak.
Chery’nin satış sonrası hizmetleri her zaman yenilik ve gelişime
odaklanıyor. Chery, kaliteli satış sonrası hizmetlerle sadece
müşteri güvenini arttırmakla birlikte aynı zamanda genel sahip olma
deneyimini de artırdığının bilincinde. Marka, Chery uygulamasını
kullanıma sunarak, satış sonrası hizmetlerdeki geleneksel engelleri
aşıyor. Böylece müşteri memnuniyetini ve sadakatini önemli ölçüde
artırıyor. Chery, kullanıcıları akıllı, endişesiz araç sahip olma
deneyiminde yeni bir döneme birlikte girmeye davet ediyor ve her
zaman kullanıcıların yanında olma sözü veriyor. Chery uygulaması
yakında resmi olarak pazara sunulacak ve kullanıcılara benzeri
görülmemiş bir satış sonrası hizmet deneyimi sunacak.

Sosyal Medya'da Paylaş

Yorum gönder