Counterpoint Research 3. çeyrek raporuna göre, Huawei’nin akıllı saat sevkiyatları, bir önceki yılın aynı dönemine göre %56 artış gösterirken; bu büyüme, markayı küresel alanda üçüncü büyük akıllı saat üreticisi konumuna getirdi.

Bu büyümenin en büyük etmenlerinden biri ise şirketin yeni piyasaya sürdüğü ve bizim de geçtiğimiz aylarda incelediğimiz Watch GT 4 serisi. Yeni seri, 46mm ve 41mm boyutlarında iki farklı model ile sunuluyor. Her iki model de pil ömrü, sağlık ve fitness takibi, spor özellikleri ve tasarımıyla öne çıkıyor. Saati öne çıkaran bir diğer önemli özelliğiyse, sahip olduğu Huawei TruSeen 5.5+ teknolojisi ile daha doğru sağlık izleme özellikleri vadetmesi.

Öte yandan seri, kullanıcıların sağlık ve fitness ihtiyaçlarına yönelik bazı özelliklere sahip. Örneğin, gelişmiş uyku takip sistemi ve stres yönetimi özellikleri, kullanıcıların genel sağlık ve refah seviyelerini iyileştirmelerine yardımcı olmayı hedefliyor. Ayrıca, akıllı saatin spor aktiviteleri sırasında gerçek zamanlı veri sağlaması, kullanıcıların antrenmanlarını daha etkin bir şekilde yönetmelerine imkan tanıyor.

Bununla birlikte akıllı saatin her yaştan ve tarzdan kullanıcıya hitap edecek şekilde tasarlanması, yüksek satış rakamlarına ulaşmasında büyük bir etken. Zira saatin metal gövdesi ve kayış seçenekleri hem gündelik kullanım hem de resmi etkinlikler için uyum sağlayacak şekilde.

Huawei’nin bu akıllı saat serisi, aynı zamanda çevre dostu bir yaklaşımla üretiliyor. Şirketin belirttiğine göre saatte kullanılan malzemeler sürdürülebilir yapıda ve enerji verimliliğine odaklanıyor. Ayrıca akıllı telefonlarla da entegre olabilen saat, bildirimleri ve mesajları kolayca yönetme imkanı sunuyor.