KRAFTON, Inc., 2025 yılının ilk yarısına ilişkin finansal sonuçlarını açıkladı. Şirket, Kore Uluslararası Finansal Raporlama Standartları (K-IFRS) uyarınca, 1.5362 trilyon KRW (yaklaşık 44,89 milyar TL) gelir elde etti ve işletme kârı ise 703,3 milyar KRW (yaklaşık 20,50 milyar TL) olarak kaydedildi. Geçen yılın aynı dönemine göre gelirde %11,9, işletme kârında ise %9,5’lik bir artış yaşandı.

KRAFTON’un gelir dağılımı ise PC, mobil ve konsol/diğer segmentlerinde sırasıyla 543,2 milyar KRW (yaklaşık 15,83 milyar TL), 960 milyar KRW (yaklaşık 27,98 milyar TL) ve 33 milyar KRW (yaklaşık 960 milyon TL) olarak gerçekleşti.

Şirketin en büyük büyüme kaydeden IP’si, PUBG: Battlegrounds oldu. Ayrıca, mobil segmentte X-Suits gibi geliştirilebilir kozmetikler ve PUBG MOBILE India gibi oyunlar, gelirleri artırmada önemli rol oynadı.

KRAFTON, yılın ikinci yarısında yeni iş birlikleri ve projelerle küresel etkisini artırmayı hedefliyor. Bunlar arasında, yeni bir taktiksel nişancı oyunu olan PUBG: BLINDSPOT ve Extraction nişancı oyunu Project Black Budget yer alıyor. Ayrıca şirket, 13 yeni IP projesiyle yayın stratejilerini güçlendirmeyi planlıyor.

KRAFTON, yayıncılık stratejilerini daha da geliştirmeyi ve yeni franchise IP’leri keşfetmeyi sürdürüyor. Küresel çapta birçok stratejik yatırım ve iş birliğiyle şirketin küresel pazardaki etkisi artıyor.

Kazançlar

(2025’in İlk Yarısı)

Kazançlar

(2024’ün İlk Yarısı)

Yıllık % değişim

Gelir

15,362

13,729

11.9

İşletme Karı

7,033

6,426

9.5

Tablo: KRAFTON’un konsolide bazda 2025’in ilk yarısına ait kümülatif (ön) kazançları (birim: 100 milyon KRW)

Kazançlar

(2025 2. Çeyrek)

Kazançlar

(2025’in 1. Çeyreği)

Kazançlar

(2024 2. Çeyrek)

Gelir

6,620

8,742

7,070

İşletme Karı

2,460

4,573

3,321

Tablo: KRAFTON’un 2025 2. Çeyrek (ön) konsolide bazda kazançları (birim: 100 milyon