TCL, Türkiye’yi üs yaptı

TCL, Türkiye’yi üs yaptı

ÖMER TEMÜR –  Türkiye faaliyetlerine 2020’de başladıklarını ve o günden bu yana büyük başarılara imza attıklarını söyleyen TCL Electronics Türkiye Genel Müdürü Timo Xu “Bugün TCL Türkiye olarak sadece Türkiye ile sınırlı kalmayıp buradaki yapılanmamızı bölgesel bir merkez hâline getirdik. TCL’in Orta Doğu ve Afrika gölgesindeki en büyük pazarı olan Türkiye, aynı zamanda bölgedeki 10 ülkenin operasyonlarının yönetildiği bölgesel bir merkez hâline geldi” dedi.

TCL’in iş hacminin beş senede 12 kat artırarak 400.000’in üzerinde haneye ulaştıklarının altını çizen Timo Xu “Bu ürünlerle Türkiye’de bir milyondan fazla kişiye TCL markasıyla dokunduk. Ülke pazarına ilk girdiğimizde sınırlı sayıda 50-55 inç model seçeneğiyle başlamıştık, ancak şu anda TV ürün gamımızı 32 inç ile 115 inç arasında değişen 129 farklı ürüne kadar genişlettik. Türkiye’deki başarıda da en büyük katkıyı yüksek teknolojiye sahip QD-Mini LED TV’lerimiz sağladı. QD-Mini LED TV satışlarımızı Türkiye’de geçen yıla oranla %118 artırma başarısı gösterdik. 75 inç ve üzeri ekran boyutuna sahip TV’lerin oluşturduğu XL kategorisinde de güçlü varlığımızı sürdürüyoruz ve 2024 yılında bu ürün grubunda %74 büyüme elde ettik. 2024’ün tamamında yüzde 25 büyüdük, 210 bin TV satışı yaptık. Sadece TV tarafında atılımlar yapmakla kalmadık ve yeni nesil klimalar, soundbar’lar ve diğer ev ürünlerimizi de Türkiye’de tüketici ile buluşturuyoruz” diye konuştu. Timo Xu, 2025 senesinde ise satışları ikiye katlamayı hedeflediklerini bildirdi.

Kaynak: Türkiye Gazetesi

Sosyal Medya'da Paylaş

Yorum gönder