Threads 150 milyon günlük kullanıcıya ulaştı
Meta’nın metin tabanlı sosyal ağı Threads, günlük 150 milyon aktif kullanıcıya ulaştı. Yapay zekâ destekli geliştirmelerle etkileşim artarken, küresel reklam gösterimleri de yayılmaya başladı.
Meta’nın metin tabanlı sosyal medya platformu Threads, hızla büyümeye devam ediyor. Şirketin üçüncü çeyrek mali sonuç toplantısında konuşan Mark Zuckerberg, uygulamanın günlük 150 milyon aktif kullanıcıya ulaştığını açıkladı. Meta, geçtiğimiz ağustos ayında Threads’in aylık 400 milyon kullanıcı barajını geçtiğini duyurmuştu.
“Kategorisinde lider olma yolunda”
Zuckerberg, Threads’in Meta’nın bir sonraki “milyar kullanıcıya ulaşacak uygulaması” olabileceğini belirterek, platformun “kategorisinde lider olma yolunda ilerlediğini” söyledi. Ayrıca kullanıcıların uygulamada geçirdiği sürenin %10 oranında arttığını ifade etti. Bu artışın, Meta’nın yapay zekâ destekli öneri sistemlerindeki iyileştirmelerden kaynaklandığını da ekledi.
Yeni özelleştirme seçenekleri yolda
Instagram yöneticisi Adam Mosseri, Meta’nın Threads için algoritmik kişiselleştirme seçenekleri üzerinde çalıştığını duyurdu. Şirket, şu anda Instagram’da kullanıcıların öneri algoritmalarını “ince ayar” yapabilmelerini sağlayan bir sistemi test ediyor. Bu özellik, Threads’e de benzer bir şekilde entegre edilebilir.
Threads’e reklamlar küresel olarak yayılıyor
Threads’in büyümesiyle birlikte, Meta platformda reklam faaliyetlerini de artırmaya başladı. Meta’nın CFO’su Susan Li, analistlerle yaptığı görüşmede, Threads akışında artık küresel çapta reklamların yayınlandığını doğruladı. Şirket, yılın başlarında sınırlı bir testin ardından 30 ülkede reklamları devreye sokmuştu.
Li ayrıca, bu hafta itibarıyla video reklamlar dahil olmak üzere farklı formatların Threads’e ekleneceğini açıkladı. Meta’nın “klasik gelir modeli” doğrultusunda, reklam biçimleri ve performansının optimize edilmeye devam edeceğini vurguladı.
 
			


Yorum gönder