Sık karşılaşılan 6 Xiaomi Mi Band akıllı bileklik sorunu ve çözümü

xiaomi mi band sorunları çözümü

Sık karşılaşılan 6 Xiaomi Mi Band akıllı bileklik sorunu ve çözümü

Xiaomi Mi Band akıllı bilekliğinizin kayışı, pil ömrü veya uygulamasıyla ilgili çözemediğiniz can sıkıcı bir sorunla karşılaştıysanız, bu rehber yazıya göz atmanızı öneririz. Xiaomi Mi Band 4, 5, 6 ve 7 akıllı bileklik modellerinde sıklıkla görülen sorunlar ve çözümlerine odaklanıyoruz.

Xiaomi Mi Band’inizi Zepp Life (Mi Fit) veya Xiaomi Wear (Mi Fitness) ile eşleştirirken sorun mu yaşıyorsunuz? Aşağıdaki adımları takip edin:

Mi Band bilekliğiniz saati yanlış mı gösteriyor? Bu sorunun çözümü için oldukça basit.

Mi Band bilekliği şarj etmekte zorlanıyorsanız aşağıdaki çözüm yollarını deneyin:

Mi Band’iniz şar oluyor ancak pilin çabuk bittiğinden mi şikayetçisiniz? Pil tüketimini artıran birçok şey var. Sorunu gidermek için yapabilecekleriniz:

Bildirim takibi, çoğumuzun Xiaomi Mi Band’i alma sebeplerinden biri. Ancak bildirimlerin gelmemesi veya belirli bir uygulamadan uyarıların aniden durması gibi çeşitli bildirim sorunlarıyla karşılaşabilirsiniz. İşte bildirim sorunlarını çözmenin birkaç yolu:

Mi Band bilekliğiniz beklediğinizden daha kısa sürede zarar görebilir. Xiaomi’ye göre, Mi Band parçaları 12 ay garanti kapsamında. Kayışın kendisi de 1 ay boyunca güvenceli. Bu, kayışın kusurlu olması durumunda bilekliği satın aldığınız tarihten itibaren bir ay içerisinde iade etme seçeneğiniz olduğu anlamına geliyor.

Cilt tahriş sorunuyla karşılaşabilirsiniz. Mi Band’i taktıktan sonra cildinizde kaşıntı, kuruluk, kırmızılık fark ettiyseniz sorunu azaltmanın birkaç yolu var:

KAYNAK: DonanımHaber

Sosyal Medya'da Paylaş

Yorum gönder