Küresel teknoloji şirketi Xiaomi, Türkiye televizyon pazarına yönelik yeni ürün serisini duyurmaya hazırlanıyor. Marka, yeni televizyon serisiyle Türkiye’deki kullanıcılara gelişmiş görüntü teknolojileri, akıllı özellikler ve farklı segmentlere hitap eden geniş model seçenekleri sunmayı hedefliyor.

Xiaomi’nin yeni televizyon serisi, giriş düzeyinden üst segment modellere kadar uzanan bir yelpazeye sahip olacak. Bu çeşitlilikle şirketin, Türkiye televizyon pazarındaki farklı kullanıcı ihtiyaçlarına cevap vermeyi amaçladığı belirtiliyor.

Markanın televizyon kategorisindeki ürünlerinin dünya genelinde önemli bir pazar payı bulunuyor. Xiaomi, 2024 yılı global televizyon sevkiyatlarında ilk 5 marka arasında yer aldı.

Xiaomi Türkiye Pazarlama Direktörü Wang Bing, yaklaşan lansmanla ilgili yaptığı açıklamada, “Yeni televizyon serimizle kullanıcılara gelişmiş bir izleme deneyiminin yanı sıra, markamızın yenilikçi teknolojisini evlerinde deneyimleme fırsatı sunuyoruz. Bu lansman, markamızın Türkiye’deki büyüme ve inovasyon stratejisinde bir sonraki adımı temsil ediyor,” ifadelerini kullandı.

Xiaomi, Türkiye’de robot süpürgeler, hava temizleyiciler ve akıllı kameralar gibi birçok farklı akıllı ev ürünü sunuyor. Şirket, Ağustos 2025 itibarıyla TWS (kablosuz kulaklık) segmentinde pazar liderliğini koruyor.

2013 yılından bu yana AIoT (Yapay Zekâ Destekli Nesnelerin İnterneti) alanında çalışmalar yürüten marka, bugün dünya çapında 900 milyondan fazla bağlantılı cihaza sahip olan büyük bir tüketici odaklı AIoT ekosistemini yönetiyor. Markanın bağlı cihaz ekosisteminde yıllık yüzde 22,3 büyüme kaydettiği belirtiliyor.