BiP için küresel kampanya! Hedef 1 milyar indirme
Turkcell; çeyrek asırlık tecrübesiyle hayata geçirdiği iletişim ve yaşam platformu BiP için, Türkiye’nin ardından yurtdışındaki iletişimi için önemli bir kampanya yürütüyor. Son bir yılda kullanıcı sayısını küresel oranda yüzde 70 artıran BiP, pazar liderliğini ele geçirmek için yeni bir iletişim kampanyası başlatıyor. Kampanya kapsamında, dünya medyasının en önemli mecralarında boy göstermeye hazırlanan uygulamanın ilk adresi, en yakın rakibinin çıktığı ülke olan Amerika Birleşik Devletleri oldu. Aralarında İngiltere, Almanya, Fransa ve Rusya’nın da bulunduğu birçok Avrupa ülkesinde kampanyaya başlayan BiP’in öncelikli hedefi, yıl sonuna kadar yurtdışında 25 milyon kullanıcıya erişmek.
HEDEF 1 MİLYAR KEZ İNDİRMEK
KAYNAK : Haber7
Yorum gönder