vivo, UEFA EURO 2024TM Resmi Ortağı oldu

vivo, UEFA EURO 2024TM Resmi Ortağı oldu

vivo, UEFA EURO 2024TM Resmi Ortağı oldu

KAYNAK: Teknolojioku

Tüketici taleplerini odağına alarak profesyonel düzeyde
fotoğrafçılığı herkes için kolay ve erişilebilir hale getiren ve
kullanıcılara aksiyon dolu her anı yakalama olanağı tanıyan
teknolojiler ve amiral gemisi akıllı telefonlar sunmayı hedefleyen
vivo, UEFA EURO 2024TM resmi akıllı
telefonu olarak en yeni akıllı telefon teknolojilerini dünya futbol
sahnesinde sergileyecek.  

Takım çalışmasının ve ortak bir hedef peşinde koşmanın özünü
örnekleyen zengin bir geçmişe sahip olan futbol, dünya çapında en
çok takip edilen spor olarak yerini korumaya devam ediyor. Dünyanın
önde gelen spor etkinliklerinden biri olan UEFA Avrupa Şampiyonası,
dünya çapında beş milyarın üzerinde taraftar tarafından keyifle
takip ediliyor. vivo, dünyanın dört bir yanındaki
futbol taraftarlarının ilgisini çekmek ve turnuvanın heyecanını
paylaşmak için UEFA ile yakın işbirliği içinde çalışacak. İş
birliği kapsamında vivo, UEFA EURO 2024
TM personelini vivo amiral gemisi
akıllı telefonlarla destekleyerek etkinliğin başarısına katkıda
bulunacak.

vivo, UEFA EURO 2024TM Resmi Ortağı oldu

Taraftarlar, vivo’nun desteğiyle
gerçekleştirilecek etkinlikler aracılığıyla özel bir şampiyona
deneyimi yaşayacak.  Her maç öncesinde dünyanın önde gelen
bazı DJ’lerinin performansları ile taraftarların coşkusu daha da
artacak, her maçın ardından vivo UEFA iş birliği ile turnuvanın en
iyi oyuncularını kutlamak üzere “Maçın Oyuncusu” töreni
gerçekleştirecek.

2021 yılında vivo, UEFA EURO
2020TM’nin
resmi ortağı olarak taraftarları
maçlardaki tezahüratları ve neşeli anları yakalayıp paylaşmaya
teşvik eden bir sosyal medya kampanyası başlattı. Turnuvanın açılış
ve kapanış törenlerinde taraftarların hazırladığı içeriklere yer
verildi. vivo ayrıca Avrupa Şampiyonası’nın 60. yıl dönümü
nedeniyle UEFA’ya hediye edilen turnuva tarihindeki ünlü anların
unutulmaz fotoğraflarını geri yüklemek için tescilli yapay
zekâ
teknolojisini kullandı. Marka bazı futbol
taraftarları tarafından düzenlenen bir sosyal medya girişimine
yanıt olarak şanslı bir taraftarın şampiyonluk finaline yaptığı
rüya gezisine de sponsor oldu.

Sosyal Medya'da Paylaş

Yorum gönder