Volkswagen’e göre sürücüler dokunmatik panel yerine fiziksel düğme istiyorlar

Volkswagen'e göre sürücüler dokunmatik panel yerine fiziksel düğme istiyorlar

Volkswagen’e göre sürücüler dokunmatik panel yerine fiziksel düğme istiyorlar

KAYNAK: Teknolojioku

Autocar tarafından Kopenhag’daki Volkswagen
City
Studio’da tespit edilen ID. 2all
konsept elektrikli otomobil artık biraz güncellenmiş bir iç mekana
sahip; en dikkate değer değişiklik ise merkezi dokunmatik ekranın
altındaki fiziksel düğmelerin geri dönmesi. Markanın iç tasarımcısı
Darius Watola’ya göre bu, özellikle Avrupa’da “daha fazla fiziksel
düğme” isteyen “müşterilerden gelen son geri bildirimlere” dayalı
“tüm modeller için yeni bir yaklaşım” olacak.

Autocar’ın haziran ayındaki Tiguan lansman
röportajında Volkswagen CEO’su Thomas Schäfer,
müşterilerin dokunmatik kontrollere (yani Golf Mk8 ve ID.3’e) aşırı
güvenme konusundaki eleştirilerini zaten kabul etmişti; motor
endüstrisindeki aynı eğilimden bahsetmeye bile gerek yok. Yönetici,
selefi Herbert Diess tarafından da desteklenen daha önceki dokunma
ağırlıklı yaklaşımın müşteri sadakati açısından “kesinlikle çok
fazla zarar verdiğini” söyleyecek kadar ileri gitti.

Volkswagen’e göre sürücüler dokunmatik panel yerine fiziksel
düğme istiyorlar

ID. 2all, Volkswagen’in güncellenmiş MEB Giriş
platformunu temel alıyor ve yedi saniyeden kısa sürede 62
MPH’ye
çıkabilen 223 HP’lik bir motora
sahip. Menzil söz konusu olduğunda, bu araba görünüşe göre tek
şarjla 280 mil kadar yol kat edebiliyor ancak bu,
temel 38kWh versiyonu yerine daha büyük ve daha gelişmiş 56kWh
batarya ile oluyor. Bu konsept elektrikli aracın, 2025
yılında
Avrupa’da üretim modeli olarak piyasaya
sürüldüğünde maliyetinin 25.000 Euro’nun altında
olmasını bekliyoruz. Şirket ayrıca yakın zamanda ID’yi de tanıttı.
“ID.2all’in kardeşi” olarak nitelendirilen 2all SUV ancak 2026
yılına kadar gelmeyecek.

Sosyal Medya'da Paylaş

Yorum gönder